Jag är hungrig.

Eftersom man är tillbaks i vanliga gängor igen och inte har tjyvätit på hela dagen så är jag nu sjukt hungrig.
"Bara" frukost och lunch och en endaste liten chokladboll på hela dagen.
Inga Aladdinaskar, inga skinkmackor eller ostbrickor.
Inte undra på att man håller på att svälta ihjäl ;)
Nu väntar jag på makaronpuddingen som står i ugnen.
Undrar om man skall våga sig på lite grönsaker också eller chockar jag kroppen då kanske?
Hehehe....det känns skönt att komma in i vanliga gängor igen.
Det är skönt med lov men det är skönt med vardag också.
Åååå....vilken jä....la tid det tar för den där puddingen att bli färdig.
Jag håller verkligen på att svälta ihjäl.

Det får mig att tänka på en liten anekdot ifrån jobbet.
En gång för några år sedan så jag till ett barn att skynda sig lite
-För jag håller på att svälta ihjäl, sa jag.
Då tittade hon på mig.
Synade mig sakta upp och ner och till slut så sa hon:
- Men Maggan, det syns inte.
Hahaha.....de är ju för söta de små liven...Grrr!! ;)


Kommentarer
Postat av: N I L M A

makaronipudding är mumsigt!

2010-01-11 @ 20:27:00
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: Anita

Jag tänkte precis på den lilla historien! :O)

2010-01-11 @ 22:01:38
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0