Trevlig middag & Idoler

Det var trevligt hemma hos Familjen Ledung i går.
God mat och goda samtal.
Det gick lätt och ledigt för att vara första gången vi träffas.
Nästa gång blir det vår tur att bjuda tillbaks.
I dag bestämde jag mig för att ta en ordentlig sovmorgon men grannens barn tyckte att det räckte med kl 10, så då vaknade jag.
Nu har jag legat och planerat dagen.
Börja städa bort julen, vika tvätt och handla tror jag står på agendan.

Jag kom på att jag tog lite bilder när vi var på Kupolen i Borlänge i lördags.
Det var så otroligt mycket småtjejer där och när vi kom längre in så förstod jag varför.
Idolerna Erik och Calle satt ju där och signerade skivor.
Även tant Maggan fick lite hjärtklappning och var tvungen att hissa upp telefonen ur fickan :)



Kommentarer
Postat av: Petronella

åh jag skulle ställt mig i kön direkt om jag såg dom så man fick träffa dom. Erik är bäst :D! Du skulle ju tagit autograf ;)

2010-01-06 @ 13:38:49
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: Anita

Åhhh Kalle......! ;O)

2010-01-07 @ 13:21:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0