Lördag

Ja, det är ju lördag för sjutton!
Här ute i vagnen är ju alla dagar lika så man har ju inte någon helgkänsla direkt.
I dag är det hetare än någonsin och vi håller på att kvamna här ute.
Nu ska vi handla både hit och till killarna i stan.
Jag skall tona håret och duscha och tvätta när jag kommer hem.
I kväll blir det nog en uteservering i centrum.
Det skall bli skönt att se på lite folk igen, jag har inte lämnat campingen på över en vecka(förutom till ICA, Gottsunda).
Magen är lite bättre men absolut inte ok ännu.
Jag kanske hoppar över kvällsmedicinen så att jag inte råkar i nöd på stan ikväll.
Vilka bekymmer man kan ha va :)
Trevlig lördag på er.

SOMMARFÖTTER

 


Kommentarer
Postat av: Marina

Ser ut som om du får en tropisk natt...nice..:o)

2010-07-10 @ 20:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0