Semester!!

I dag går jag på semester!!
I fem veckor skall jag inte göra ett levandes nå´.
Vi får se hur det går med bilen och om vi kan ta oss någonstans överhuvud taget på semestern.
Jag hoppas ju att vi får mycket besök här ute på campingen också, precis som i fjol.
Jag hoppas att det finns många glada människor där ute som gärna vill komma och surra bort en kväll eller ett par dagar med oss här ute??? Va, va, va??
Nästa helg är det släktträff i Tranås, dit kan vi ta hyrbil i värsta fall.
Men nu skall jag tänka positivt, att de i Gävle kan fixa vår bil för en billig peng, att de i Gävle kan fixa vår bil för en billig peng, att de i Gävle kan fixa vår bil för en billig peng, att de i Gävle kan fixa vår bil för en billig peng, att de i Gävle kan fixa vår bil för en billig peng, att de i Gävle kan fixa vår bil för en billig peng, att de i Gävle kan fixa vår bil för en billig peng, att de i Gävle kan fixa vår bil för en billig peng.......*piuh!*
I dag kommer alla tre killarna hit för att snacka om Storsjöyran. Vilka som skall åka upp och när? Vilka skall åka tåg och vem skall åka bil med oss(om vi nu har någon bil då, vill säga).
Det skall bli bra att få krama lita på Calle som jag inte sett sedan förra måndagen när han drog til Peace & Love.
Nu är det semester!!!
Jonny måste jobba i morgon fm, sedan går han också på
S*E*M*E*S*T*E*R*!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med semester! :O)

2010-07-07 @ 09:54:26
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Hääärligt! Vi kommer gärna! Men det vore kul om ni kanske rent av vill komma till OSS och surra en kväll? Kram

2010-07-07 @ 23:40:23
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Maggan

Absolut Victoria:)

2010-07-08 @ 08:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0