Yran dag 2

Vaknade på förmiddagen nå´n gång.
kom igång med en räjäl kopp starkt kaffe sedan bar det iväg till affären för att inhandla dagen middag.
Det blev spagetti med köttfärssås åt 12 hungriga människor.
Sedan var det bara att börja med partyt igen.
Cina kom upp till Anita och bestämde sig efter några om och men att följa med ut till yran.
Vi började med att kolla in Miss lee på stortorget.

Straxt efter spelade Sparzanza på Tutti frutti scenen.
Vilken överraskning, shit vilket bra band!!



Efter det så fanns det tid för en öl på stråket där kunde vi lyssna på Oskar Lindros som spelade i Badhusparken.


På väg upp till stortorget och The Ark så stannade vi och lyssnade på Avatar i några minuter.
De var inte så bra men det var däremot The Ark.....Ååååå, såååå braaaa!
Träffade Nina också.


Kl 23.30 var det dax för Crusefied Barbara, de blev lite av en besvikelse för alla låtar lät likadant.
Där sprang vi på Ludwig med flickvän.
Kärleken frodas på festivaler ♥


Så var det dags för ännu en öl innan mina stora hjältar EUROPE.


Tyvärr så fick jag inga bra bilder när Europe spelade men jag tog på mig och Jonny när vi står och ser saliga ut.
För herreguuuud vilken bra spelning de gjorde. Europe är bäst....så jävla bäst!!


Här får du ett lyssningsprov av Sparzanza

Kommentarer
Postat av: Nina

Mm dom va bra :o)

2010-07-30 @ 12:41:13
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

En mycket lyckad kväll! :o)

2010-07-30 @ 13:02:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0