Alltid samma visa

Natten till måndag så kan jag inte sova.
Varför?
Har inte en aning...
Det kan ju bero på att jag är rädd för att försova mig bara för att jag öppnar men det verkar inte heller logiskt eftersom jag aldrig har försovit mig.
Nu sitter jag här med grusiga ögon och vimsig blick bara för att jag knappt har sovit något på hela natten.
Det är likadant varje måndag.
Jag blit tokig!
Jag försöker piggna till med en kopp kaffe men det går si så där.
Inte slutar jag tidigt idag heller som jag annars gör på måndagar.
Vi har börjat på sommarschemat så då arbetar man åtta timmar per dag eftersom vi inte har några kvällsmöten på sommaren.
Det är tur att vi är ute mycket så att man inte somnar ståendes :)
Nu ska jag fixa frillan och sedan dra på "dagis".
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har oxå sovit som en kratta i natt!

2010-06-21 @ 08:24:55
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0