Katalin

I dag efter jobbet så sticker jag till Katalin tillsammans med Johan och Victoria..
Där spelar The baseballs.
Hoppas att det blir fint väder.
Enligt "min" prognos som jag har här på bloggen så skall det regna ikväll, men enligt SMHI så ska det INTE regna.
Jag tror på SMHI så slipper jag vara orolig i dag :)
Allt sker utomhus, det är därför som vädret spelar en betydande roll i kväll.
Jonny kommer från Frankrike med planet kl 19.00.
Han får slänga sig i en taxi så hinner han precis till de börjar spela kl 20.00.
Synd att man skall jobba i morgon annars så hade vi kunnat fortsätta med salsaafton på Orange.
DET hade ju varit skoj att släpa med sig gubbarna på lite latinodans frampå natten.
I dag blir det en lugn dag på jobbet, tror jag.
Några barn har gått på sommarledigt och vi har avslutat alla smågrupper.
Vi sommarstädar nu och barnen leker fint tillsammans.
I morgon är det fredag!!!
Fatta det du :)
Jiiiihaa!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Låter som en kul kväll!

2010-06-17 @ 10:33:02
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0