Mammas stora lilla kille

Jag klev upp i morse och kollade när Calle gjorde sig iordning.
Han borstade bort lite damm från byxorna och kavajen.
Knäppte skjortan.
Gjorde sin egen slipsknut.
Han tog på sig de nyputsade lackskorna och satte studentmössan på huvudet.
Det var bara han och jag.
Så tog han en öl i kavajfickan och drog iväg.
Nu ska de ha champangefrukost i stadsparken en snabbis innan de skall samlas på skolan kl 08.45.
Min fina Callekille!
Jag hade en tår i ögonvrån när han gick ut genom dörren.
Tänk att han har blivit så stor.





Kommentarer
Postat av: cinis

Så Stilig såååå!!!! Min Lossan va vacker som en Ängel när hon gick å man fick gråta en liten skvätt.....

2010-06-04 @ 09:05:55
Postat av: Anita

Härligt! :o)

2010-06-04 @ 09:20:22
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0