Ont, det gör ont....

Det är bara skit med mig.
Ont i ryggen.
Ont i armen.
Och som pricken över iet så skall jag kl 16 i dag göra min rotfyllning.
Det är ju inte så att man längtar direkt.
Den nya medicinen som jag fick igår mot min inflammation gör också så att jag blir lite knasig i magen.
Hoppas bara att det dröjer ett par dagar innan det märks så att jag hinner gå på semester innan magen lägger av.
I morgon har jag en vecka kvar sedan är det 5 veckor semester.
Då hoppas jag på att kunna bli bra i både arm, rygg och mage :)
Faan vad gammal man börjar bli du ;)
Här snackas det krämpor och avföring.
TANTVARNING!!
Jonny vaknade med huvudvärk så jag vet inte om han skall åka med mig idag??
Jag måste i alla fall ha bilen eftersom jag skall till tandplågar´n efter jobbet.
Nu gröt och kaffe.
Ha en bra tisdag!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Önskar dej en bra dag trots alla krämpor!

2010-06-29 @ 08:58:09
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0