Otursförföljd?

Nu har jag ont i hela den vänstra armen och det strålar ut i fingrarna.
För att bota detta så måste jag äta medicin som gör att jag får ont i magen och diarré (äckligt, jag vet)
Jag har ju alltid ont i mitt knä, så det räknas knappt längre.
I flera dagar så har jag också haft ont i ryggen av någon outgrundlig anledning :P och som pricken över i så slog jag  tån i går så jag tror att den är bruten, i alla fall stukad.
Vi har en endaste tröskel i hela huset och det är den in till badrummet.
Vart skall jag slå i tån då? jo i husets enda tröskel förståss.
Jag får försöka tejpa i hop den onda tån tillsammans med den brevid så att jag inte råkar böja isär tårna idag för då svimmar jag väl.
Det känns inte som att jag kan vara till någon vidare hjälp på jobbet inte.
Stackars mina tappra kollegor som måste stå ut med mig.
Nu skall jag käka gröt och sedan ta en sån där hemske-tablett igen :(
Nu har jag sex arbetsdagar kvar sedan går jag på S*E*M*E*S*T*E*R.
Önskar dig en skön och solig dag vare sig du är ledig eller på arbetet.
Kram hela da´n!!!




Kommentarer
Postat av: Marina

Men kära nån vilket elände..:/ Ta det lugnt - och ta hand om dig (om du kan :) Kram!

2010-06-30 @ 08:17:03
Postat av: Jonny

Puss på dig min otursförföljda fru.

Tat lugnt tat Toy. . . . . . .

2010-06-30 @ 09:56:59
Postat av: Anita

Ja - det är inte lätt att vara tung! Puss på rumpan! <3 ;O)

2010-06-30 @ 17:33:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0