Sååå mycket att göra idag :)

Nu ska jag skjutsa Jonny på jobbet så jag får ha bilen hela dagen.
Sedan hem och väcka Eivor.
Vi har ett späckat schema i dag Eivor och jag.
Stackar´n , hon har bara att hänga på om hon ska få nån bra tid.

(Sjunger som de små mössen på julaftonen)

"Vi ska Laga mat å fejja.
Köpa presenter och grejja.
Till den stora studentfesten.
Ska vi bli klara förresten.
Skiva, steka, baka, laga.
för att gästerna behaga.
Plocka, disk å tvätt å saker så man blir
alldeles virrig, darrig, vimsig, flamsig.
Skynda på nu dumma flicka!!!"

P.S Jonny läste "suger som de små lössen på julafton".....*suck*


Kommentarer
Postat av: Anita

Samma här - men jag måste vara på kontoret oxå!

2010-06-03 @ 07:33:02
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

Hahaha Jonny läser bara det han vill han men lite kul va det...ta det lugnt nu...jag måste oxå flänga runt. Louice tar ju sutdenten hon med!!!!

2010-06-03 @ 08:34:52
Postat av: Nina

Hälsa och grattifisera :o)

Här är det lungt i år..pjuuh!

2010-06-03 @ 20:10:02
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0