Tentan

Jag fick tillbaks tentan idag.
Jag har gått och väntat och väntat på posten men så kom jag på nyss att jag inte har kollat min mail på ett par dagar.
I morse hade resultatet kommit.
JAG FICK VG!!!!!
Fyyy faan vad jag e bra!!!

Följande resultat har registrerats i UPPDOK för MARGARETHA MUNTER
The following results have been registered in UPPDOK for MARGARETHA MUNTER
Kurs: 8ED015 Att utveckla förskolebarns språkliga och matematiska förmåga (Uppdragsutbildning)
Course: 8ED015 Developing language and mathematic abilities among pre-school children (Contract Education)
Prov: 1000 Examination
Examination: 1000 Examination
Betyg/Grade: VG Datum/Date: 2010-06-17  Högskolepoäng/Credits: 7.5
Betygsstatistik över alla deltagare vid detta tentamenstillfälle(motsv):
Grade statistics - all participants:
Betyg/Grade   Procent
---------------------
VG                34
G                  39
U                  26
Detta utdrag gäller inte som studieintyg. Har Du frågor,
kontakta berörd institution.
This extract is not a transcript of records. For more information please
contact the department in charge of the course.
Uppdok-enheten
Student Records Office

Kommentarer
Postat av: Jonny

G R A T T I S ! ! ! ! Puss älskling ! Vad du är DUKTIG !

2010-06-22 @ 21:57:26
Postat av: Linda

GRATTIS! Det förtjänar du :o). Skit duktig är du . KRAM

2010-06-22 @ 22:07:30
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Anita

Grattis! :O)

2010-06-22 @ 22:09:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Grattis! Kanonbra!

2010-06-22 @ 22:52:48
Postat av: Mia

Grattis du är så duktig.

2010-06-23 @ 16:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0