Handdisk & en skitstövel

Som om det inte vore nog med skit idag så lägger diskmaskinen av.
Nu är det handdisk som gälller.
Maskinen är ju felanmäld för att den läcker men nu står den bara och tuggar i programmet också.
Ingenting blir rent.
TYPISKT!!

Det blir inget föräldramöte för mig ikväll heller.
Jag har så jäkla ont i min nylagade tand så det går inte att beskriva med ord.
Halva ansiktet är bortdomnat och nu när bedövningen försvann så känns det som om de har slitit bort halva käken på mig.
Jag skulle behöva en Citodon eller nå´t men det enda jag har är TREO.
Jag känner mig så taskig mot mina kollegor som lämnar dem i sticket ikväll när vi har föräldramöte.
Man är beroende av varandra, det är viktigt att alla tar sin bit av ansvaret, och när man måste lämna över sitt ansvar så känner man sig som en skitstövel.
Jag har gråtit och gråtit, ser inte klok ut ut just nu.
Allt skit händer alltid när inte Jonny är hemma :(

I morgon måste jag må bättre för då är hela dagen fulltecknad.
Kardiologen med Ludde kl 09.00
Matematiknätverksträff kl 14-16
Powerpointkurs 16-17.30
Utvecklingssamtal med Ludee 17-30-18.00

Nu vill jag bara lägga mig och dra något gammalt över mig.
Åååå, vad det är tyck-synd-om nu....





Kommentarer
Postat av: Anita

Tycker synd om dej det gör jag verkligen! Det är väl ingen på ditt jobb som inte förstår varför du är hemma?? Vem är en skitstövel då....?

2010-03-24 @ 18:03:12
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

Hoppas citodonet hjälper..tycker dock det låter som om damen behöver sakta ner i schemat lite om det går..verkar lite för fullt..kram

2010-03-24 @ 18:57:03
Postat av: Barbro Binda

Men åååh, nu skickar jag stora, varma smärtstillande kramar runt hela dig! I morgon känns det MYCKET bättre, jag lovar!

2010-03-24 @ 19:13:20
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Maggan

Anita: Klart de på jobbet förstår men man känner sig taskig i alla fall.

Anette: Ja, tabletten hjälpte. jag vet att schemat varit fullt ett tag. Jag brukar inte ha det så. Ska försöka ta det lugnt nu ett tag.

BB: tack för dina smärtstillande kramar. De hjälper.

2010-03-24 @ 20:40:36
Postat av: Nina

Tycker verkligen synd om! Jag ska till tandläkaren i dag. Bara på en koll så jag hoppas verkligen att det inte är något :o/

2010-03-25 @ 06:04:06
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0