Peppar Peppar

Jag tror faktiskt att värken har gett med sig en aning.
Jag har sovit lite bättre i natt och käften dunkar inte hela tiden.
Visst känns det, men inte på långa vägar lika ont som det gjort.
Hoppas nu att det håller i sig.
Peppar peppar ta i trä.
Kanske, kanske att jag orkar tänka på den stundande påsken i dag.
Kanske att jag kan få sova en stund mitt på dagen.
Kanske slipper jag käka dubbla TREO varannan timme så att min mage blir helt knasig.
Kanske, kanske att jag kan få fira påsk i lugn och ro.
Utan värk snälla?!
PEPPAR PEPPAR!!


Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Jag lovar att värken släpper nu. När tandjäkeln är rensad och död kommer du aldrig mer att känna nåt i den. Kram påre och tänk PÅSK! :-)

2010-03-30 @ 08:10:27
URL: http://barbrobinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0