Tröhöhöhöhöööt!

Hur kan man vara så jäkla trött?
Bara för att man är i skolan ett par dagar så håller man på att förgås av trötthet.
Det är ett underligt fenomen.
Jag tyckar att vi bara sitter och sitter och sedan har vi rast.
Hur kan man bli så trött av detta?
Sen har jag ju svårt att sova när inte Jonny är hemma.
När han är hemma så klagar jag på att han snarkar och när han inte är hemma så kan jag ändå inte sova.
Jag vill ha den där snarkande björnen brevid mig ändå på något vis.
Underligt och konstigt är det.
Nu skall jag trycka i mig en tallrik gröt och sedan packa min skolväska.
Vi hörs när vi syns.


Kommentarer
Postat av: Anita

Samma här - trött trött trööött!

2010-03-10 @ 07:41:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Heja Maggan! :o)

2010-03-10 @ 08:14:08
Postat av: jonny

Hej vännen. Nu åker jag snart hem. Imorrn är jag på väg. Snart kan jag snarka bredvid dig :)

Jag är helt mör vid 7 tiden här, det är ca 2 på morgonen hemma, då ska jag va pigg och hungrig......noooot. Längtar efter er. Puss

2010-03-10 @ 18:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0