Utflykt

I dag skall jag på utflykt.
Vi går till stora pulkabacken och tar med egen matsäck.
Roligt.
Just nu är det lite för kallt -10ºC men jag hoppas det blir lite varmare vid 10-tiden när vi skall gå.
Nu är jag lite sen så jag får ta och sätta fart.
Äta frukost och gör matsäck.
I kväll har vi möte igen.
Jag skulle ha läst en bok till ikväll men jag har har haft fullt upp med skolan så jag har helt enkelt inte hunnit.
Jag får ögna igenom den på min rast idag.
Hoppas att du får en skön tisdag.
Full Rulle,
Köttbulle!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det såg såå mysigt ut på bilden du skickade! :O)

2010-03-16 @ 14:46:46
Postat av: Linda

Synd att jag inte var med. Hade hellre gått på utflykt än att torka spyor här hemma...Bläää....:o)

2010-03-16 @ 16:11:13
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Nina

Jag vill oxå sola....

2010-03-16 @ 20:09:35
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0