"Ledig"

Tänk om man kunde stoppa in ett USB-minne i hjärnan när man sover.
Jag har drömt om min tenta i natt och skrivit klart den i huvudet hela natten.
Synd bara att jag inte kommer ihåg något :P
Det ligger där och maler och maler men när jag sätter mig vid datorn så kommer inte ord ur mig.
Jag blir så nojjig över att jag inte kan uttrycka mig tillräckligt korrekt.
Att skriva här på bloggen ska ju inte under näsan på nån prästfru, så här spelar det ju ingen roll hur man skriver. Men med en tenta är det ganska noga med.
I dag har jag en gedigen Att-göra-lista.
Jag skall för det första skriva klart om lekens betydelse på min tenta, sedan måste jag plocka undan tvätten och disken.
Jag måste dammsuga och röja i hallen.
Jonny kommer hem från USA vid 13-tiden och då skall vi packa ihop och dra till husvagnen.
På vägen ut dit så måste jag förbi Gränby och lämna in bilden till Calles studentplakat.
Ja, så här kan det vara en "ledig" fedag :)

FULL RULLE
KANELBULLE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0