Tentamen

I dag skall det skrivas så att pennan glöder.
I dag, i morgon och på torsdag har jag tagit studieledigt för att skriva min hemtenta.
Jag började ju bra i fredags så jag hoppas att flytet infinner sig i dag med.
Jag kom på i fredagsmorse hur jag skulle lägga upp hela tentan, bara det var ju en lättnad.
Man måste komma in i tänket.
Nu har jag gått och malt den här tentan i huvudet sedan Januari så det skall bli riktigt skönt att få sätta i gång faktiskt.
Det känns som att jag varit gravid med den här tentan nog länge, nu är det dags för förlossningen.
Hoppas bara att min bebis får minst ett G också, då kan jag luta mig tillbaks och slappna av sedan.
Om jag lämnar in tentan senast på fredag så får jag tillbaks den innan midsommar.
Nu skall jag sätta igång med värkarbetet.
Hoppas att jag har fött innan fredag då bara :)
Wish me luck!!


Kommentarer
Postat av: cinis

Lycka till gummsan!!! du e så duktig tycker jag...

2010-05-25 @ 10:38:00
Postat av: JammerJimJoe DA MAN

Kommer att gå jättebra, du är fantastiskt duktig!

2010-05-25 @ 12:37:54
Postat av: Nina

Heja Maggan du är bäst, pluggar som en häst! :o)

2010-05-25 @ 21:27:54
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0