Fryyyyser!

Jag frös i morse när jag vaknade.
Jag frös ute på gården med barnen.
Jag frös inne på jobbet.
Jag frös när jag klev ut i snöstormen.
Jag frös när jag vandrade från parkeringen i snöstorm till utvecklingssamtal.
Jag frös när jag skulle gå från bilen in på fyrishov på gymnasiemässa.
Jag frös när jag kom hem.
Jag frös när jag låg under filten och tittade på "äntligen hemma".
Jag frös när jag lade mig i badet.
Jag badade hett, hett, hett.
Nu fryser jag inte längre.
Jag skulle aldrig kunna vara utan ett badkar!
Nu måste jag krypa ner i sängen innan jag börjar frysa igen.
Brrr!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag frös oxå hela dagen igår!

2010-11-10 @ 07:50:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0