On top of it...

Ja, julen alltså...... jag har läget under kontroll.
Julklapparna börjar att samla sig i en säck i vardagsrummet.
Jag har skrivit en lista över vilken mat som skall inhandlas och vilket godis som skall göras.
Allt blir väldigt modest....eller, ja nästan i alla fall :) jag är ju lite dålig på att göra saker och ting med måtta.
Less is more är inte mitt motto om ni förstår?
Men den här julen skall jag verkligen försöka, verkligen försöka att inte freaka ut och få allt att se ut som om tomten har spytt jul över hela lägenheten.
Jag vill att denna julen skall bli lagom. lagom med julklappar, lagom med julmat och lagom med julgodis.
Jag vill att att det skall bli vackert, mysigt och lagomt.
Men först måste jag bli frisk.
Jäkla magsjuka att sätta krokben för mitt adventsstök!





Kommentarer
Postat av: cinis

Men det är ju sååå mysigt med julpynt.. Har ett par kartånger tomtar i källaren som jag inte packar upp längre, men det blir mycket i alla fall fast bara i köket å v-rum nu för tiden. kram

2010-11-24 @ 12:35:05
Postat av: Anita

Jul Jul strålande Jul....! :O)

2010-11-26 @ 11:06:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0