Träningen, advent och ett lönnmord.

I dag är det 2 veckor sedan jag tränade sist.
Förra veckan kände jag ju mig förkyld hela veckan och jag var rädd att bli sängliggandes när vi skulle åka rockbåten så jag höll mig undan träningen.
Den här veckan har jag ju varit magsjuk, men i dag känner jag mig redo för ett träningspass!
Det är dags för vägning och mätning också :P
Det känns ju inte lika skoj nu när jag inte varit där på 14 dagar men det är lika bra att ta tjuren vid hornen och ställa sig på den där förhatliga vågen.
Det blev bra i köket med de nya gardinerna och de andra dekorationerna som jag köpte.
Färgen på stolsöverdragen blev lite blekt så jag funderar på att köpa mer färg idag och färga dem en gång till.
Bilder på köket kommer när jag är klar med allt.
I natt har jag vaknat hela tiden för att Jonny drar timmerstockar som den värsta timmerhuggaren.
Hade någon ringt och föreslagit ett lönnmord på honom i natt så hade jag sagt ja utan att tveka.
Det är inte lätt att sova med en snarkare inte.
Man blir ganska knäpp efter ett tag.
Man sitter där kl 3 på morgonen och drar sig i håret och spelar på läppen medan gubben brevid ligger och snarkar utan att märka ett dugg.
Men nu är natten glömd och en ny dag har nyss börjat.
Hoppas att du får en bra torsdag!






Kommentarer
Postat av: Anita

Nääe - snarkare är inte så kul att dela natten med!

2010-11-26 @ 11:10:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0