Håll tummarna

I dag när jag åker och tränar så är det dags för mätning och vägning.
Då måste du hålla tummarna för mig.
Har det inte hänt någonting på varken vågen ellr på måttbandet så blir det svårt med motivationen att fortsätta träna så som jag gjort.
De öppnar om en timme så  jag tänker åka dit nu på morgonen och få det överstökat.
Att mätas och vägas är inte det roligaste jag gör.
Det känns så privat på något sätt.
Håll tummarna för mig att det går bra, att det är liiiiite minus i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hejar på dig. Kniper tår och tummar :o)

2010-10-16 @ 08:17:39
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Cinis

Jag håller tummar och tår jag med...det klart det finns vinster med träning..Det MÅSTE det.....Puss å Klem

2010-10-16 @ 09:59:18
Postat av: Maggan

Jag fick inte väga och mäta mig idag för hon var ensam där. jag får vänta tills på måndag, men det gick bra att träna. Det är så skööönt att vara duktig!!

2010-10-16 @ 10:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0