Huvvevärk

Nu har jag haft huvudvärk i snart två dygn.
Det är jobbigt!
I natt har jag haft huvudvärk, det var en skum känsla.
Sova men ändå ha huvudvärk.
Jag drömde liksom att jag hade ont i skallen!
I morse vaknade jag och tog en treo.
Insåg rätt så snabbt att detta inte skulle gå över i första taget så jag sjukskrev mig direkt.
Nu har jag sovit hela morgonen och kan inte ligga en sekund till pga av min onda rygg.
Dålig kombo detta, ont i huvudet och ryggen samtidigt.
Huvudet vill ligga och ryggen vill sitta eller stå.
Nu känns värken "bara" som ett litet molande diadem så jag står ut i alla fall.
Borde kanske införskaffa sånna där migräntabletter ändå.
Jag har nog fått tillbaks min migrän som har hållit sig undan i snart tio år.
är det inte det ena så är det det andra, sa flickan när hon blödde näsblod.
Jag som är så lycklig över att min knävärk har blivit så mycket bättre nu när jag tränar, så får jag den här skiten istället då!! Tack så mycket!
Nu skall jag inta soffläge och kolla på en film.
Bye bye!
Puss Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0