Mycket piggare

I dag mår jag mycket bättre.
Halsontet är nästan helt borta nu och jag är bara lite snuvig.
Ingen feber har jag heller :) och min tumme sitter kvar.
Så i dag skall jag försöka ge mig ut på en promenad.
I kväll går jag på kvällsmöte och i morgon hoppas jag vara helt fit for fight igen.
Jag har inte tränat den här veckan förståss, men jag saknar det.
I morgon skall jag dit!!!
I dag skall jag stryka några dukar och sedan planera lite inför julen med julklappar och sån´t :)
Jag gillar att vara ute i god tid och slippa stressa. I år skall jag INTE köpa så mycket mat på själva julaftonen.
Man har ju hela julen på sig att äta, så all mat måste inte ätas på en och samma dag.
Knut fyller år på tisdag! så det skall också fixas.
Det är skönt att jag känner mig piggare nu, framför allt är huvudvärken borta som jag har haft i en vecka.
Huvudvärk är skitjobbigt, man kan inte fungera normalt när huvudet bankar och slår.
Ahhh, det är gott med kaffe.
Det är skönt att börja fungera normalt igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0