Vrålhungrig

Jag har fått en helt annan aptit sedan kag började träna.
Jag är alltid hungrig som en varg.
I dag åt jag hårt bröd till kaffet när jag klev upp och sedan en stor tallrik fiberhavregrynsgröt innan jag åkte till jobbet.
Kl 11.30 åt jag en tallrik morotssoppa och ett mjukt bröd.
Kl 14.30 åt jag en tallrik risgrynsgröt.
När jag kom hem åt jag ett Gene tunnbröd med räkost och nu är jag så hungrg att min mage bara kurrar.
Jag kommer inte ihåg sist som jag hade så god aptit.
Det känns ok att äta också eftersom jag är så duktig att träna.
Jag kanske äntligen håller på att få igång min förbränning som har legat vilande de senast 20 åren ;)
Sötsaker försöker jag att låta bli på vardagarna.
Det går bättre och bättre att ignorera sötsuget.
Jag gillar att vara hungrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0