Fiskehelg

I dag tar vi med oss husvagnen och åker och fiskar vid Fyrväpplingen.
Alla killarna ska följa med(om Calle har kunnat hitta någon som ersätter honom på jobbet).
Det ska tydligen regna hela helgen men det stoppar inte oss.
Vi hoppas på att komma hem med mycket fisk.
Jag vill ha Gös!!
I dag slutar jag kl 13 och då skall det handlas, packas och fixas.
Det är en hel del att ordna med när fem pers ska bo ihop i en husvagn en hel helg.
Å på söndag skall det röstas.
Jag kommer att blogga från mobilen resten av helgen.
T*G*I*F*!



Kommentarer
Postat av: Anita

Hahaha - Är det sååå du hoppas att få se Jonny i helgen? Då borde ni åka ensamma utan ungdomar!;O) Hoppas att ni får en bra helg med mycket fisk! :O)

2010-09-17 @ 08:01:31
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Ja, hade man den där fiskar´n i husvagnen så skulle det inte bli mycket fiskat i helgen inte ;)

2010-09-17 @ 14:46:53
Postat av: Cinis

Ok jag har ändrat mej..jag vill oxå fiska!!!!!!!

2010-09-18 @ 09:55:53
Postat av: Nina

Pimpling i fiskviken hehe

Guuu så töntigt, men måste sägas :o)

2010-09-19 @ 12:37:55
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0