Lördagsmorgon

Det är något speciellt med en lördagsmorgon, eller hur.
Man har hela helgen framför sig, det är lugnt och tyst.
Även om man som jag just idag inte har speciellt skojiga saker att se fram emot så fylls man av extra energi på lördagsmornarna. Ingenting känns omöjligt och man har lite feststämning över sig fastän man bara skall städa och sedan åka hem till sonen och flytta ;)
Det är myyyysigt på lördagar och man är inte lika förgjordat trött på lördagskvällen som man är på fredagskvällen.
I dag skall vi som sagt hjälpa Knut att flytta. Huuuga, vad trist!
Det är nog bland det tråkigaste som finns det, att flytta möbler och flyttstäda.
Jag hoppas att vi är många som hjälper till annars blir det slitigt.
Jag hoppas att det går fort så att vi kan få en eftermiddag/kväll här hemma i lugn och ro.
Nu skall jag plocka lite här hemma, städa så´n som man inte orkar med på veckorna.
TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Have fun! ;O)

2010-09-04 @ 10:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0