Måååååååååånda´


Minus:
Jag är trött.
Jag är snuvig.
Jag har ont i ryggen.
Det är kallt ute.

Plus:
Solen skiner.
Jag dricker gott kaffe
Jag slutar kl 13.00 idag.
Vi skall köpa nya köksmöbler.

Den här veckan skall jag ta hand om en praoelev, i morgon skall jag till tandläkaren, vi har drop-in-fika på jobbet och vi har kvällsmöte på onsdag.
Snart är det fredag igen skall ni se.
Måndag-fredag, måndag-fredag......det är så livet ser ut.
Snart är det jul, fick förfrågan om att köpa jultidningar igår.
Ja, det snurrar på, fortare och fortare.
Det är bara att försöka hänga med och försöka göra det som man mår bra av.
Inte alltid så lätt men kan inte göra annat än försöka sitt bästa.
Man har ju en gammal ryggsäck att släpa på också. Guuu, vad djup jag blev nu då.
Ville ju bara önska dig en skön måndag och en bra start på veckan.
Full Rulle.
Köttbulle!




Kommentarer
Postat av: Anita

Segr här oxå!

2010-09-06 @ 08:06:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita igen!

Segt....ska det vara....inte segr..

2010-09-06 @ 08:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0