Pubrunda

I går em när vi satt här och inte riktigt visste vad vi skulle göra så fick jag ett sms av Anna.
De satt på Pipes och frågade om vi ville göra dem sällskap.
Så klart! sa vi och tog bussen ner på stan.
Pipes var är en mysig pup som jag aldrig varit på förr.
Fullt med folk och Irlänsk musik.



Efter två öl gick vi till Le Parc. Där var det också fullt med folk men dansmusik istället.
Där tog vi en öl och jag stod i toakö hur länge som helst.
Jag blev uppbjuden minst fem ggr på väg ut, men jag tackade nej eftersom Jonny, Anna och Erik stod och väntade på mig.

Vi gick därifån och till Magnussons mitt i stan.
Där tog vi en öl och sedan var kl 02.00 och vi tog en taxi hem.

Jag hade jättetrevligt igår och stan bara myllrade av folk.
Det var varm och skönt också, 16ºC mitt i natten.
Jag vet inte om det blev speciellt mycket kultur för vår del men trevligt hade vi. Jättetrevligt!


Kommentarer
Postat av: Anita

Myyysigt! :O)

2010-09-13 @ 08:07:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0