Träningsvärk

Jag har skrutit om att jag tränar med att jag inte får träningsvärk.
Nu är det kört.
Jag erkänner.
Jag har träningsvärk.
Kanske inte traditionell träningsvärk men jag har ont i hela kroppen och i natt kunde jag knappt sova.
Det värker och dunkar hur jag än ligger och hur jag än beter mig.
I dag skall jag iväg igen.
Jag vill se resultat, jag vill känna att min kropp reagerar på träningen, det har jag aldrig känt förut.
Jag kan inte sträcka upp armarna, jag kan inte böja mig ner, jag går som om jag har skitit på mig och min rygg är lika böjlig som om jag vore stelopererad.
Men det är det värt.
Det här är roligt.
Börja på Curves om det finns i din stad.
Nu skall jag stånka mig vidare till arbetet.
Puss å Kläm!



Kommentarer
Postat av: Simon

Me va duktig du är. Kämpa på nu!!!!

2010-09-30 @ 07:25:52
Postat av: Anonym

Heja heja - du e jätte bra! Värken ger med sig till slut....klen tröst nu men det kommer att gå finfint detta! Puss söstra mi! <3

2010-09-30 @ 08:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0