♥Grattis allra käraste syster♥

I dag fyller min storasyster år.
Anita har funnits för mig i hela mitt liv.
Hon var nio år när jag föddes och jag blev genast hennes lilla docka.
Sedan dess så har hon funnits för mig när ingen annan fanns där.
Vi var nära när jag var barn men sedan gled vi ifrån varandra när jag blev äldre eftersom ålderskilnaden då var så tydlig.
När vi fick barn tripp, trapp, trull nästan samtidigt så hittade vi tillbaks till varandra igen.
Beslutet att flytta från Östersund och min kära syster var inte helt enkelt, då för tio år sedan men som tur är så har vi inte glidit ifrån varandra igen, utan vi är nog snarare mer tajta nu än någonsin.
Det är synd att jag inte kan komma och gratta dig idag på din födelsedag men jag hoppas att du får en bra, skön och avslappnande dag idag.
Hipp Hipp Hurra för min syster yster som fyller år i dag!
Hurra! Hurra! Hurra! Hurraaaaaa!!!

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Fint!

2011-04-30 @ 17:02:27
Postat av: Anita

I Love you to!!<3

2011-04-30 @ 23:43:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Fin bild! :o)

2011-05-01 @ 10:18:29
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0