Nervös

I dag har jag bestämt med några kollegor att vi tre skall gå till arbetet i våra One Piece-overaller.
Det känns lite nervöst vad föräldrar och andra kollegor skall säga.
Givetvis så gör vi det för att vara lite roliga men de andra två tjejerna är ju söta, smala och unga....så kommer jag där som Barbamamma.
Ja, ja jag kan ju bjuda på mig, dessutom så passar det bra när vi har Påskkul i dag och skall äta påsklunch.
I kväll skall  jag gå på after work med mina gamla skolkompisar från förskolelyftet men då skall jag INTE ha på mig min One Piece :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Du är ju jätte fin i din One Piece - have fun! :O)<3

2011-04-15 @ 08:31:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0