På´t igen...

Ja, nu börjar det en arbetsvecka igen.
Det är alltid lite svårt att ladda om när man har haft långledigt men det brukar lösa sig när man träffar alla goa ungar och roliga kollegor.
Den här veckan skall vi börja bygga golv vid husvagnen också.
I dag skall vi köpa virke och köra ut det.
I morgon åker Jonny och Ludde ut och börjar snickra, själv skall jag äta på restaurang i moron med jobbet....sicken otur va ? ;)
På torsdag hinner jag inte heller förlja med för då slutar jag för sent, men då följer Knut med.
På fredag däremot så skall vi åka ut tidigt för då slutar jag kl 13 och då kan även Calle hjälpa till.
Jag hoppas, hoppas att vi har golv till helgen när det är Valborg å allt.
Nä, nu måste jag göra frukost, ägg och bacon väntar.
Det har varit lite si och så med LCHF i påsk så nu är det bara att gå på´t igen.
Ingen tid att förlora.
Kram hela dan!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har oxå trögt att komma igång...både med jobbet och lchf!

2011-04-26 @ 13:52:58
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jag behöver inte komma någonstans jag i dag :o) Jag är ledig ett par dagar till! fniss

2011-04-26 @ 19:19:31
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0