Tvättstugan

Hade tvättid i dag kl 14.00.
När jag kom ner 14.05 så är den upptagen.
Man låser med sin egen tidkolv så man kommer inte in om någon annan är där.
Snacka om att jag blev irriterad.
Vad skall jag göra nu då??
Jag skrev en lapp:
Hej du som...
... tvättar på min tvättid.
Kom upp och säg till när de första maskinerna är klara så att jag hinner tvätta på resten av  min tvättid.
Munther vån 3
MVH/ Maggan


Vänligt men lite spydigt.
Åååå, jag som skulle tvätta alla sängkläderna till husvagnen.
Jag hatar folk som inte kan skilja på rätt och fel!
Tvättider är en helig ko när man bor så här eftersom det tar ca 14 dagar att få en tvättid som passar när man jobbar heltid.
Jag är förbannad men jag försöker att tänka att det inte är hela världen, men jag kokar inombords.
Jävla grannjävel.
Om jag visste vem det var så skulle jag skälla lusen av honom/henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0