Rolig kurs

Nu är jag korvstoppad på information angående min kamera och fotografering.
Det var absolut värt att gå kursen för nu har jag en helt annan förståelse för min kamera.
Helt plötsligt så vet jag vad allt betyder i alla menyer och jag har fått lära mig några enkal trix.
Jag vill bara ut och fota nu.
Fota, fota fota!

Enda nackdelen med kursen är att jag vill ha en ny kamera.
Nu inser jag att jag har en gammal kamera ;)
Nu inser jag att det finns såååå mycket roligare kameror där ute.

Nya objektiv och roliga linser.
Tillbehör och grejer som jag bara mååååste ha.

Oj oj oj, det här kommer att bli dyrt :)

Tack familjen för en anorlunda och rolig födelsedagspresent!

Kommentarer
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Låter som det var en lyckad kurs, vad roligt!

Men shit oxå för jag borde unnat mig!!!

2011-08-19 @ 11:32:58
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Lagge

bra att du gick kursen !

....men som du sa...man vill ha bättre grejor... och det har de nog tänkt på ! :-)

När kommer ni till Trollhättan då ?



2011-08-19 @ 17:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0