Sälja/köpa

Just nu så byter vi ut en massa saker här hemma.
Vardagsrummet har bytts från svart till vitt.
Vitvarorna i badrummet byttes ut i gårkväll.
Det tog fyra minuter att sälja den gamla tvättmaskinen på blocket.
Fyra minuter!! :)
Jag sitter här och kollar efter ett barbord nu, eller nya stolar till klaffbordet.
Jag vill inte köpa mer grejer, jag vill ju hiva iväg saker så att det inte skall se så rörigt ut här hemma, men jag just nu har vi ingenstans att sitta med våra datorer, jag och Jonny så stolar och bord till våra laptops måste jag hitta.

Om jag var gjord av pengar så skulle jag hiva iväg allt skit och köpa nytt men jag måste trolla lite med knäna för att få saker och ting som jag vill.
Det är ju lite skoj också att sitta och kolla efter saker, leta efter de rätta grejerna.

Plötsligt så händer det!
Någon säljer två vita Skruvstafåtöljer på Blocket för 300 kr/st.....kanske.
Eller inte och då får jag åka på Ikea och köpa dem för 1200 kr/st.....kanske.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0