Slut på Ikea.

Drog med mig yngsta sonen på Ikea efter jobbet.
Vi skulle kolla på någon slags hyllösning att ha runt tv:n i vardagsrummet.
Ja, men kolla här då, sa jag och pekade på en hylla med tillhörande tv-bänk.
Den tar vi!......inte...för hyllan var slut och kommer hem på söndag.
Surt, tänkte jag och gick vidare.
Man skulle ha haft ett litet bord mellan sofforna i vardagsrummet, sa jag till Ludde och pekade på ett snyggt litet pelarbord.
300 spänn, som hittat.
Det tar vi!.....inte heller....för pelarbordet var slut visade det sig när vi kom ut till ta-det-själv-lagret.
Två pallar skulle vara bra att ha som extrastolar i köket, tyckte jag men det tyckte inte Ikea, för de var också slut :P

När vi efter mycket om och men stod utanför kassorna och kostade på oss två wienerkorvar för 5 kr styck så tog senapen slut precis när det blev min tur....eller rättare sagt, otur.

Nu har jag äntligen kommit hem och vet du vad?
Jag är helt slut :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0