Äckligt

Jag köpte lövbit på coop förra veckan.
Äckligt!
Inte lövbiff utan sån där mald äcklig köttbit.
Nu åt jag en fast jag dränkte den i vitlökssmör och kall bea.
Äckligt!
Varför äter jag när jag ryser i hela kroppen?
Jag är lat och orkar inte laga något annat till mig.
Killarna älskar de där gråa, platta köttbitarna.
Jag undrar vad det är för kött i dem?
Jag ryser vid bara tanken.
Äckligt!


P.S Jag läste på deras hemsida nu. Det verkar vara ganska ok kött i just de här lövbitarna faktiskt. Min äckelnojja var nog lite överdriven. SKÖNT! Då vet jag att jag ätit lite ok mat ändå, inte så jäkla äckligt som jag först trodde :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Simon och Peter älskar de där bitarna :-)

2011-02-14 @ 08:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0