Disco

I dag är det disco som gäller på förmiddagen.
Popcorn, juice och Manboy för hela slanten :)
Jag vaknade med huvudvärk så jag får nog ta en Treo innan jag åker till arbetet i dag.
Jonny står på Arlanda och väntar på sitt bagage men jag hinner nog inte träffa honom innan jag åker till jobbet :(
Synd! Har ju inte sett honom på nästan en vecka.
I kväll måste jag tänka över vad jag skall ha på mig på Josefins fest på lördag samt färga håret, utväxten just nu är ingen skön syn.
Annars blir det väl en vanlig torsdag, lång och kall...Brrr!



Kommentarer
Postat av: Anita

Meeen Guuud....orka Disco en torsdagförmiddag! Du gör det bra söstra mi! <3

2011-02-17 @ 08:06:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0