Funderingar.

Jag fryser hela tiden.
Nu har jag skickat en felanmälan till min hyresvärd.
Det kan inte vara möjligt att det skall vara så här kallt i lägenheten, det bara sprutar kalluft från friskluftsintagen.
Det är nästan ingen idé att elementen är på för det märks ändå inte.
Ludde är fortfarande jättesjuk och nu börjar jag med att snora och hosta.
Jag vill inte bli sjuk...peppar, peppar. Vi skall ju åka på stor fest till Orsa på lördag och mina kollegor går snart på knäna.
I morgon kommer Jonny hem, det skall bli skönt. Jag saknar honom när han inte är här, det är så fruktansvärt tråkigt här hemma utan honom. Jag har tex ingen att skälla på då ;)
Om 1 timme skall jag vara hos tandäkaren, inget kulit alls.
Hon skall laga min trasiga tand som kommer att kosta skjortan. Mellan 10.000 och 20.000 kr trodde hon att det skulle gå på. Skoj.....Noooot!
Nu måste jag skynda mig att ta på mig ett ansikte och långkalsongerna.
Vi ses!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Krya på dej och lycka till hos tandläkaren! Jag snorar oxå och nyser.

2011-02-16 @ 08:42:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0