@ home

Jag får nog lov att stanna hemma i dag.
Ingen vill ha mig nära sig just nu.
Jag vet inte hur jag mår i dag, jag har inte hunnit känna efter.
Min magen bullrar och låter men om det beror på snuskbaciller eller på tom magen har jag inte tagit reda på ännu.
Kaffe låter gott men jag vet inte om jag törs?
Fast om man inte provar så får man ju heller inget veta.
Undrar vad man skall kolla på idag då? för det är väl ryggläge i soffan som gäller i dag, antar jag.
Någon gammal musikal skulle väl sitta fint, Hair eller kanske Sound of music?
Jag får inte tänka på att tjejerna kommer på fredag för då får jag städpanik och det är inte därför som jag är hemma idag, för att städa.
Det får bli som det blir på fredag.
De vita handskarna får tanterna lämna hemma.
Kaffe, sa vi va?
Då provar vi det då.
God Morgon!



Kommentarer
Postat av: Anita

Krya på dej nu - bara två dagar sen kommer vi och inspekterar! ;O)

2011-02-09 @ 08:00:34
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0