Istid?

Jag håller på att frysa ihjäl.
Precis när man trodde att kanske, bara kanske våren började titta fram så kom den.
Snön, isen och kylan.
Det är snö upp till midjan igen och kylan tränger igenom alla plagg.
Det är -20ºC och tänderna hackar.
Jag ville ha vår nu, inte ny istid!
Det är jäkligt kallt här inne med, vaknade inatt av att ena armen var utanför täcket, det var helt stelfrusen och jag frös så att jag skakade.
Jag undrar vad Jonny kommer att tycka när han kommer hem från Taiwan på torsdag :)
I soffan sitter Ludde och hostar lungorna ur sig med 39º feber.
Jag vill inte bli sjuk igen så jag håller mig en bit ifrån honom hela tiden, stackar´n!
I dag har jag kvällsmöte :P så vi ses väl igen framåt natten.
Ha en bra tisdag och frys inte ihjäl.



Kommentarer
Postat av: Anita

Här har vi oxå kallt! det är -17 grader och blåser så köldeffekten blir - 30....Brrrrr - jag fryser och katterna vägrar att gå utanför dörren! Tur att vi kan elda i kaminen!

2011-02-15 @ 08:01:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Skitakallt..... Brrr :o/

2011-02-15 @ 22:09:56
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0