På G

Nu känner jag mig på G igen.
Konstigt.
Först är man hur nere som helst och sedan när värken slutar så känner man sig superpigg på ingen tid alls.
Jag har nästan glömt bort hur ont jag hade för några timmar sedan.
Värk är en underlig grej.
Men det var tur att värken gav med sig, jag ligger lite efter nu med städning och förberedelser inför lördagen men det ordnar sig nog.
Det får bli som det blir.
I morgon kommer syrran och hon får ta det som det är här hemma, hon är van att se min smuts :)
På lördag skall det lagas mat och gubben får gå ett varv med dammsugaren, det får räcka.
Nu skall jag krypa till kojs för jag håller på att frysa ihjäl.
Jag har mailat och felanmält hur kallt det är två ggr den här veckan men inget händer.
De tänker nog att det blir varmt snart och då slutar jag att bråka.
Jäkla typer!
Jag vill flytta!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Anita

Det fixar sig med städet...FEST blir det ju i vart falk! ;O) <3

2011-02-24 @ 22:54:56
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0