Statistik

Så fort jag inte uppdaterar min blogg med minst tre inlägg per dag så sjunker min statistik med en tredjedel.
I helgen så uppdaterade jag nästan ingen på fredagen och lördagen och det märktes på en gång.
Men nu är jag på gång igen.
Frågan är bara vad jag skall skriva om?
Det känns som om jag har skrivit om precis allt(t om det här har jag skrivit förr).
Om en vecka så har jag bloggat här i fyra år, så det är vä klart att jag skrivit om det mesta men jag är inte riktigt redo att ge upp ännu.
Nu kommer våren och sommaren och då kan jag ut och fota igen.
Jag är trött på vinterbilder nu.

I dag slutar ja tidigt och då skall jag handla och träna är det tänkt.
Jag har inte tränat på tre veckor men i dag skall jag göra ett försök.
Min närvarostatistik är inte bästa om man säger så men jag försöker.
Undrar vad den här veckan har att erbjuda jag?

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag längtar oxå efter sommaren!

2011-02-28 @ 09:22:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0