Antikrundan

Jag har precis kollat på mitt favvoprogram.
Antikrundan.... :)
Varje gång jag kollar så tänker jag:
- Undrar om jag äger något gammalt som är värdefullt?
Jag vet att jag har en designad skål efter mina föräldrar, men jag tror nog bara att det rör sig om hundralappar.
Jag har också ärvt en gammal skolbok efter min mormor som heter "Lärobok i naturkunnighet
"....men jag undrar om den är värd något över huvud taget för någon annan än mig själv? :)
Men det skulle vara roligt att kolla!
Har du något gammalt skit som ligger och dräller och som kanske är värd en halv förmögenhet?
Jag har en gammal tavla också som skulle vara skoj att få värderad.



Jag fick boken av min moster eftersom mormor var min namne.

Kommentarer
Postat av: Anita

jag har en massa skit....säkert inte vårt någe!

2011-01-21 @ 00:27:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

Samlar också på mig en massa och har ärvt en hel del oftast är det inte det man tror som är värt nåt utan ngt helt annat..lämnade in ett par asfula 50 tals bord på auktionskammaren för ett par år sen och det var väldigt heta..50 tal är nåt jag har svårt för liksom 70 tals grejer :-)

2011-01-21 @ 07:14:40
Postat av: Anita

.....säkert inte värt någe!...ska det vara - för vårt skit vet jag att det är! ;O)

2011-01-21 @ 08:54:38
Postat av: Barbro Binda

Skålen är Flygsfors, och som du säger inte värd mer än några hundralappar. Är den signerad, möjligen lite mer. Boken är tyvärr inte värd nånting, i pengar räknat, men för dig har den ett högt affektionsvärde så behåll den. Trevlig helg påre!

2011-01-21 @ 13:50:57
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Maggan

BB: Det är en signerad Fyfors, men jag behåller den ;)

2011-01-22 @ 02:14:40
Postat av: Maigiz

Hahaha....Flygfors skall det naturligtvis vara.

2011-01-22 @ 13:17:36
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0