Låååång månad

Snart är årets längsta månad slut.
Januari är alltid evighetslång tycker jag.
Det känns som om julen var för flera månader sedan och att det borde vara typ April vid det här laget.
Men i dag är det sista dagen....*phu*
Februari brukar gå lite fortare.
Jag har fullt upp varje helg hela månaden.
1:a helgen: Corroded på Sven Dufvas.
2:a helgen: Tjejhelg och Jonny åker till Taiwan.
3:e helgen: Jonny kommer hem och 30 årsfest i Orsa.
4:e helgen: Jonny fyller år och vi har öppet hus.

I dag slutar jag tidigt så jag skall träna, det skall bli skönt.

See you!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Lååååång månad å lååång dag...håller med dej - nu får det vara april snart eller juni! ;O)

2011-01-31 @ 08:30:46
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0