Ny Buzzadorkampanj

Den här gången har jag blivit uttaget till att får prova produkter från Cliniderm.
Jag har provat Cliniderm Ultra Soft cleansing milk, Cliniderm Age Delay Serum och Cliniderm Active Protection Day Cream.
Jag kände resultat genast faktiskt, redan efter första kvällen så var jag mycket mjukare i ansiktet och jag kände mig slätare. En ganska konstig känsla!
Produkterna känns lyxiga och de doftar gott.


Jag fick också med fyra stycken presentförpackningar som ni kan få vara med att tävla om.
Jag återkommer i min blogg lite senare och berättar om hur tävlingen skall gå till.
Om du vill vara med och tävla så håll dig ajour med vad som händer här på min blogg.
Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Anita

Blir man 10 år yngre oxå??? ;O)

2011-01-08 @ 16:59:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Ja vill tävla :o)

2011-01-08 @ 21:23:09
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0