Storstadspuls

I går "tvingade" jag ut Jonny på stan.
Vi gick första och hälsade på Ludde på Café Genomfarten, där han sommarjobbar.
Sedan åkte vi hem och duschade, bytte om, delade på en flaska dyrt Pinot Noir och åt ost.
Kl 20.00 tog vi en taxi ner på stan och mötte upp Knut.
Vi skulle gå på Lingon men där var det knökfullt så vi gick och satte oss på Magnussons istället.
Det var skönt att sitta där i sommarnatten och känna lite stadspuls.
Man får lite lappsjuka där ute i Siggefora.
Kl 12 stängde de och vi skulle gå hem.
Vi gick förbi Palermo och där satt Calle på en uteservering så vi gick in och tog ett glas där också :)
Men till sist blev mamma trött, så vi åkte hem.
Nu sitter jag här med världens godaste kaffe och som tur är så skiner inte solen i dag.
Jag kan gräva i källaren i lugn och ro.
Men om några timmar lämnar vi stan i gen för att återigen lägga oss i varsin solstol i Siggefora för i morgon kommer syrran och Pelle.
Det skall bli jättetrevligt!


Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas hoppas hoppas att du hittar mina sommarkläder! <3

2011-07-15 @ 10:44:37
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0