Fredag i dag då :)

Måndag, tisdag, fredag.....inte så dum vecka!
Kl 16.30 i dag är jag ledif fem dagar, det skall bli så skönt.
Vädret ser ut att bli kanon hela helgen så jag hoppas att SMHI spått rätt prognos den här gången.
Jonny måste åka in och jobba i morgon!? och det är ju synd men vi får fyra sköna dagar tillsammans i alla fall.
I dag är det studentdag här i Uppsala, det ser ut att få otur ned vädret.
Den enda dagen på hela veckan som det skall regna är i dag :P
I kväll skall vi på studenuppvaktning till Frida Rommpala och snare ikväll bär det av till husvagnen.
Ludde skall följa med ut i dag och Calle kommer ut med Jonny i morgon.
Vi handlade och åkte ut med maten till Siggefora i går, så det är klart...skönt.
Nu skall jag tänka på vad jag skall ta på mig för kläder i dag då.
Jag hinner inte åka hem och byta om innan studenuppvaktningen så en klänning sulle kanske passa bar i dag då.
Men har jag någon?
Jag får gå upp och gräva i garderoben.
Ha en skön onsdag/fredag :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Det är studenten här i Östersund oxå...men jag känner ingen som ska ta studenten i år så inget firande på mej. Ska dock sluta tidigare idag...sticker nog vid 3! Trevlig Helg på er! <3

2011-06-01 @ 07:57:05
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0