Medarbetardag

I dag skall jag gå på kommunens medarbetardag.
Det är en slags föreläsning på UKK(Uppsala Konsert och Kongress).
Den handlar om den nya reviderade läroplanen och om att vi alla är viktiga.
Det blir nog bra med en föreläsning på förmiddagen.
På eftermiddagen har jag tagit komptimmar men jag skall komma tillbaks för att ha ett samtal med nya föräldrar som skall skola in sitt barn hos oss i augusti.
Egentligen är det ny/gamla föräldrar för jag har haft storebror för några år sedan dessutom så umgås vi lite privat också.
Men deras lilla ängel känner jag inte så det skall bli roligt!
Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag.......SEMESTER!!!
Ja, man kan väl säga att jag längtar nu.
När går du på semester då?

Kommentarer
Postat av: Anita

Den 16 juli går jag på semester....känner mig som sagt stressad redan nu!

2011-06-20 @ 09:06:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0